میں بھی پاکستان ہوں

میں بھی پاکستان ہوں

تو بھی پاکستان ہے

تُو تو میری جان ہے

تُو تو میری آن ہے

تُو میرا ایمان ہے

کہتی ہے یہ راہِ عمل

آؤ ہم سب ساتھ چلیں

مشکل ہو یا آسانی

ہاتھ میں ڈالیں ہاتھ چلیں

سورج ہے سرحد کی زمیں

چاند بلوچستان ہے

میں بھی پاکستان ہوں

تو بھی پاکستان ہے

گلشن ہو یا پربت ہو

ہم سے کوئی دور نہیں

دل کس کی تعریف کرے

ہر گوشہ ہے آپ حسین

دھڑکن ہے پنجاب اگر

دل اپنا مہران ہے

میں بھی پاکستان ہوں

تو بھی پاکستان ہے

ایک نغمہ پاکستان کے نام

7 تبصرے »

  1. T M said

    matlab hamarai , tumharai naam

    very nice naghma indeed 🙂

    reminds me of the times when there used to be a cassete of milli naghmas in our car all the time

  2. Pakistan Zindabad!

  3. reminds me of my childhood.

    j.a.m.

  4. اجمل said

    ایک وقت تھا جب ہر طرف سے سادہ مگر دل پر اثر کرنے والے ملی نغموں کی آوازیں سنائی دیتی تھیں اور خواہ مخوا ساتھ گانے کو جی چاہتا تھا ۔ کیا بچے کیا بوڑھے کیا مقیم کیا راہگیر خود بخود ساتھ اگر گاتے نہیں تھے تو گنگنانے ضرور لگ جاتے تھے ۔ اب ٹی لگائیں یا ریڈیو مغربی موسیقی کے سوا کچھ سننے کو نہیں ملتا ۔
    کیوں گذرے ہوئے ہوئے سہانے خواب یاد دلا دیتی ہیں آپ ؟ وہ خواب جو لاکھوں من مٹی کے نیچے دب چکے ہیں ۔ اب تو ۔ ۔ ۔
    دوست دوست نہ رہا پیار پیار نہ رہا ۔ زندگی ہمیں تیرا اعتبار نہ رہا

  5. Asma Mirza said

    I love all these naghmaz!!!

    especially that aye watan by ustad amanat ali khan its very well written!!

  6. Ali Faraz said

    main bhi tau pakistani hoon… koi somalia sey tau nahin aaya… jau aap lift hi nahin karatey!!!

  7. Dinky Mind said

    *sings the song*

    Thanks for posting it. I needed the lyrics 🙂

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

جواب دیں

