ایک شخص

کوئی ایک شخص تو یوں ملے کہ سکوں ملے
کوئی ایک لفظ تو ایسا ہو کہ قرار ہو
کہیں ایسی رت بھی ملے ہمیں جو بہار ہو
کبھی ایسا وقت بھی آئے کہ ہمیں پیار ہو!

کوئی ایک شخص تو یوں ملے ۔۔۔
کہ چراغِ جاں اسے نور دے، اسے تاب دے، بنے کہکشاں
کائی غم ہو جس کو قبا کریں غمِ جاوداں
کوئی یوں قدم کو ملائے کہ بنے کارواں

کوئی ایک شخص تو یوں ملے ۔۔۔ کہ قرار ہو
میری راہِ گزرِ خیال میں کوئی پھول ہو
میں سفر میں ہوں مرے پاؤں پہ کبھی دھول ہو
مجھے شوق ہے مجھ سے بھی کبھی کوئی بھول ہو
!غمِ ہجر ہو، شبِ ناز ہو، بڑا طول ہو۔۔۔

کوئی ایک شخص تو یوں ملے ۔۔۔ کہ قرار ہو
کہ جو عکسِ ذات ہو، ہو بہو میرا آئینہ، میرے رو برو
کوئی ربط کہ جس میں نا مَیں، نہ تُو
!سرِ خامشی کوئی گفتگو ۔۔۔

کوئی ایک شخص تو یوں ملے کہ سکوں ملے

بشکریہ اُنائیزہ

4 تبصرے »

  1. بہت خوب

  2. Saadat said

    اچھی نظم ہے!

    (ویسے اگر میں غلطی پر نہیں ہوں تو یہ نام "عُنیزہ” ہے، "اُنائیزہ” نہیں۔) 🙂

  3. yes saadat is right my name’s unaiza:) i cant write in urdu!
    btw, that’s one of my favorite piece!
    I will be posting more soon.

  4. Asma said

    @Mera Pakistan: Thanks to Unaiza

    @Saadat: Thanks for rectifying the mistake … dont have urdu software at the moment … so would have correctted it

    @unaiza: Oh i thought a lot on the spellings … the name too … as my name is asma … and some ppl used to write it as aaaaaaasma … anyhow!

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

جواب دیں

